torsdag


Tjo!
Kom hem från skolan för ett tag sen (!!). De var vernissage, asså man ställer ut massa saker man gjort och så kommer massa mammor och pappor och syskon och far- och mor föräldrar också om man vill, kan dra dit hela släkten kanske? hm aja och så visar man dem saker. Ingen av mina föräldrar var ju där. Mamma är i Afrika, tror jag..?, och pappa... öh vet jag inte riktigt haha

Efter skolan (för vi hade tid mellan skolan och vernissagen, den började 18) åkta jag med Rebecka, Frida och Josefin till Södertälje. Vi fikade och tittade lite i affärer och så, jag köpte inget för hade bara med mig a hundredlapp. Myspys varde!

Efter vernissaget stannade jag och Josse kvar för att vänta på Gustav/f (lärare) för hon behövde nått papper och sen cyklade jag hem. Dygnsur blev jag! Mitt hår är fortfarande blött och det tog mig typ en halvtimme att få av mig mina jeans, som jag har sytt in och så var de blöta.

Haha de var nog allt ;)
PUSSÅKRAM


Kommentarer
Postat av: hannan

guuud vad fin bild :D

2009-06-02 @ 12:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0