But a guy that I could never get 'cause his girlfriend was pretty fit and everyone who knew her loved her so

Hejhej!
Bra dag i skolan idag tycker jag. Tror torsdagen har roligast lektioner, fast vi har halvklass nästan hela dagen så de är lite trååkigt.. Men hade i alla fall kul ;D
Efter skolan spottade jag tuggummi på Eric, Frida följde med och kollade i min lägenhet, hon har aldrig varit här så vi passade på när hon ändå skulle förbi till tennisen. Sen kom söta mormor och morfar, vi drack kaffe och åt små jätte smuliga kak-saker från Frankrike.
Trevlig dag hihi.
Och så här ser jag ut idag!:

Tröja är kanske inte så jätte fin till, men jag har nästan alla mina kläder hos pappa så de får duga.. höhö

Men nu ska jag öva på Engelska glosor så PUSSOCHHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0