tralalalalalalalalalala

Hej babys!
Dagen har varit bra! Har kännt mig pigg hela dagen utom sen när jag kom hem från skolan, kände mig sjuukt trött..
De som har hänt to day:
NO-prov. Gick bajs.
Idrott. Kul tycker jag för man fick anstränga sig massa. Först springa en bana och hoppa, och sen 90grader mot vägg, plankan och tränan armarna genom att hålla händerna på en bänk och ha en kompis som lyfte upp benen.. De sista var jobbigast.. har ju inga armmuskler haha.
Sen mentorstid med chokladmuffins.
Och franska, svenska sen hem!
Min dag kort typ hehe

Nu är jag hos pappa, läänge sen eftersom han var i London. Fick en liten present. Tekopp och massa choklad. Mumms (: hihi
Imorgon ska jag träffa Mimmi sötnosen. Sååå länge sen sist. Har saknat dig<3 (:

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0