♥det bästa som finns Sthlm Kompisar & Sommar






Hejsan snyggingar!
Gårdagen var superduper ♥ Först åkte jag och massa fina brudar in till Sthlm och tittade i affärer och shoppade, sen åkte hälften hem och då fikade jag och Frida och Frida på Wayne's Coffee ( : Jag och Frida åt världens godaste bagels (som var ännu godare än de ser ut på bilden ; ) ) och bästa islatten till hihi : D
Sen kollade vi i lite mer affärer sen åkte Frida (bild3) också hem, så jag och andra Frida bestämde oss för att gå genom Gamla Stan till Söder (bilder på de får ni senare ; ) ) Sen åkte vi hem och jag hann också se lite av Morden i Midsomer woo (bästa deckarserien!)

PUSSPUSS

PS bilder på vad jag köpte får ni i nästa inlägg ; ) DS

Kommentarer
Postat av: frida

åh agnes vad bra vi hade det. vi får göra om det snart, väldigt snart!<3

2009-07-01 @ 17:47:27
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0