090120

Tjolahoppsan på er!
Den här dagen har varit en bra dag. :) Även fast vi nästan bara har haft tråkiga lektioner. Rasterna var kul kan man säga. Och de var ändå kul på lektionerna, även om inte själva ämnet var de, liksom.. skrattade mycket med Kerstin och Frida <3 Hemkunskapen som vi har sista lektionen är kul, vi gjorde lasagne. De var smarrigt. Kunde säkert blivit ännu godare om inte en viss Kerstin skulle hällt på an halv burk vitpeppar...
När vi hade sista lektionen idag, klassråd, så snöade de super stora snöflingor, såg så mysigt ut tyckte jag. Men sen när jag skulle gå mina en och en halv kilometer hem så slutade de såklart med de stora snöflingorna och de blev i stället snöblandatregn. Uschuschusch. Slaskigt hela vägen hem var de också, typ fem centimeter slask. Inte mysigt.
 
Jag har just laddat upp min mp3 med ny musik, Ladyhawke och Snow patrol! Så i morgon blir första gången jag tar den till skolan.  Då blir de säkert roligare att gå till skolan också, super trist att gå en och en halv kilometer utan att ha något lyssna på.. 

Kysskyss


Kommentarer
Postat av: Frida

hörru agnes kan inte du lägga in ladyhawke på din mobil och så kan du skicka den till min mobil imorgon i skolan? eller så kan du väl skicka den via msn eller nåt?<3 puss

2009-01-20 @ 19:45:13
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0