I talk to most guys I can talk to most guys like crazy

Hemma igen! Spänningen klar. Gör faktiskt inte ett dugg ont... än. Hoppas de håller sej så! När de var klart tänkte jag ta mej en titt på ett par mjuk-byxor på Gina tricot, när jag ändå var i Sthlm och så, men då hade de tydligen röjt undan allt så de kunde få plats med alla rea-varor, så de blev inga mjuk-byxor. Jag var nära på att köpa en röd cardigan, en sån som jag har fast röd, den kostade bara 49 riksdaler, men jag orkade inte...
För att trösta mej själv för att inte fått några mjuk-byxor så köpte jag en mini-Ben & Jerry glass. Cookie dough. Smaskens.

Dagens kläder: Svart/röd rutig kjol Monki, svart långärmadtröja Monki, svarta strumpbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0