Skorskorskor

Hej igen!
Jag har fortfarande inte gått till stationen och köpt busskort... Åå jag är så seg på söndagar! Blir väll att jag använder bussremsan imorgon till skolan och låter mamma köpa ett imorgon när hon åker till jobbet.

Jag har glömt att berätta om mina nya skor som jag fick för ett tag sen! Mamma var i London över nyår, hos hennes typ bästis... Men då gav ialla fall hennes kompis ett par skor till mej för dom var typ för små för henne. Jag har fått ett par skor av henne förut, ett par blå pumps, super fina. Skorna jag fick nu är ett par bruna, nästan kopparfärgade, ballerinaskor med en rosett på framme, i skinn. Dom är av märket Your feet look Gorgeous, jag har aldrig hört talas om de märket förut, de är antagligen något Brittiskt (eftersom hon bor i England) och har kanske inte blivit så stort här i Sverige.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0