090111

Hej allihopa!
Idag händer nästan inget vad jag vet.. Måste gå till stationen och köpa nytt busskort mitt gick ut i lördags.

Kollade runt lite på youtube nyss, hade tråkigt, hittade video på en Boxxy. Hon har typ massa tittare. Konstig typ tihi. Jag förstår inte om hon skojjar eller inte... Här är en länk till en av filmerna... Hm alla typ irreterar sej på henne, de är vad de skriver. Jag tycker hon är söt. Hihiihi. Lite överdrivet kanske?

Skola igen i morgon. Känns super trist att man nu måste gå dit i 20 veckor, tills sommarlovet.. Fast de är ju sport- och påsklov också... Så de blir ungefär 18 veckor.

Uää. Orkar inte gå till stationen. Känner mej super seg. Men då får jag ialla fall en chans att använda mina nya skor! Haha. Fast jag ska ju ha dom till skolan imorgon också, så.. jaja.
Å, va sugen jag blev på semla. Mmmm.

Igår såg jag Sex and the City filmen! Mm. Jag har bara sätt två eller tre anvsnitt av serien, men de var bra hihi :)
Jag tycker Carrie (Sarah Jessica Parker) var finare i mörkt hår.. Menmen.

Åå, tror jag ska gå och ta mej lite hemmagjord hallonglass.. Mmmmmm. Mums. Godaste glassen som finns tror jag, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0