Att baka en kaka med tio centimeters klack

Bakeri på gång! Uttråkad när jag kom hem från skolan, så jag ställde mej och gjorde en sockerkaka. Eller en 50/50-kaka (vet inte det riktiga namnet), halva är vanlig sockerkaka, halva är chokladsockerkaka. Schmaskens! :)
Lat som jag är överlåter jag det där med städning till min käre fader när han kommer hem. Så i stället sitter jag här och väntar på att tomatklockan ska ringa. Det är nu 17,5 min kvar.
Känner mej speciellt nöjd med min insatts eftersom jag dessutom gjorde allting samtidigt som jag gick in mina nya skor från H&M. Så nu har jag bakat en kaka 10,5 cm upp i luften.. ungefär. 

Skoldagen flöt på, kändes som den gick ganska fort. Tycker de känns roligt ibland. Kul att ha något att göra under dagarna. Haha, låter som jag har skolan som ett tidsfördriv eller något! Jag har ju faktiskt egentligen inget annat val än att dra mej upp på morgonen och ta mej till skolan, vilket kanske inte är min största talang, det är omöjligt att bara studsa upp på morgonen tycker jag..

Dagens outfit:
Svart linne från Ginatrecot och jeans leggins från Vero Moda.

Schmack på er!
6 min kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0