090114

Ännu fler sjuka idag! Mer än halva klassen var borta, 14 personer, tror jag, ungefär 13 friska och så som alla hostar och snörvlar kanske de blir ännu fler! Min lååångvariga förkylning/krasslighet håller ialla fall på att försvinna. De började under jullovet för ungefär två veckor sen och sen har de aldrig riktigt försvunnit.
Vi hade också bip-testet idag på idrotten, gick inte så bra för min del, kom bara till 4,0, kunde knappt andas eftersom jag var så teppt.

Outfit jag gärna skulla vilja ha, på egen skapad skyltdocka och allt ;D



Tunika/Väska
Top Shop Skor DinSko Halsband/Ring www.ellos.se Tights www.forever21.com

Kommentarer
Postat av: frida

oh shit vad många! jag kommer nog inte förens tidigast fredag:( puss<3

2009-01-14 @ 19:02:49
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0