R O M M E

Idag var de äntligen Romme! Var tvungen att gå upp halv sex, bussen åkte halv sju. Blev segt på morgonen och jag var nära att komma lite försent.
Bussresan dit var kul. Heheh, myysig :) Hade kul, och så var de ju såklart kul när man var framme också. Tog ganska lång tid att få skidorna som jag hyrt fast sen när man kom ut i backen var de bra höhö. Åkt mest med Frida, Josse och Johan, mest med Josse ;) Kerstin borde följt meed! Pannkakor till lunch om nån undraar. Sen blöd Josse på pommesfrites för hon hade en kupong.
Bussresan hem var inte liika rolig som dit. Alla var så trötta.. De visade några filmer i bussen, men de gick knappt att kolla på för TV:n var så liten, så man såg inte texten och så hörde man inte vad de sa och ibland så stannade bilden..
Kommer bilder sen när jag snott från Frida!
Nu är jag ialla fall hemma! Ska nog göra lite te och kanske kolla på Grey´s Anatomy som har säsongspremiär idag.

Pussarpåer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0