R o m m e p å o n s d a g !

Hellu!
Just nu dricker jag te, läser lite historia och tittar på den nya serien på 1an som har premiär idag, 183 dagar. Eller jag läser inte så mycke historia, tänkte göra de, men sen började jag titta på TV, så jag får göra de efter höhö.

Idag vare skola. Tyckte de var en sån där bra dag idag. Måndag var de ju så de var kortaste dagen och så skrattade jag as mycke på lektionerna och rasterna, speciellt sista lektionen, svenska.

Dagens citat: Att älska. De är mer "passionerat". /Johan i klassen.
Hahah ni fattar kanske inte, men de var mega roligt just då.. skrattade i typ en kvart. Hööhö

Mmm. Längtar till onsdag. Då blir de Romme! Wuhu :) Fått låna mammas skidjacka eftersom min var förliiten.

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: kerstin

hahaha <33

2009-02-17 @ 18:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0