18 kladdkakemuffins och ett trasigt voffeljärn

Hejhej! Idag när jag kom hem från skolan så bakade jag kladdkakemuffins. Mina vänner inspirerade mig höhö både Kerstin, Frida och Josse hade nämligen bakat kladdkaka igår. Något vi tyckte var väldigt kul hehe.
Jag hittade receptet här.
Tog precis ut dem ur ugnen, så har inte smakat någon än, men de ser smarriga ut!
Först när jag skulle sätta inte dem i ugnen råkade jag sätta på fel ugn, under ugnen. Fast den använder vi inte, så i den ligger plåtar, kakformar och voffel ärnet. Så ugnen var på i 20 min, sen när jag skulle ta ut muffinsen så hade de inte hänt någonting med dem. Jag trodde att ugnen var trasig, men sen kom jag på att de är en dubbel ugn. Mamma blev sådär lagom glad eftersom voffeljärnet antagligen är sönder nu. De var också så hennes förra voffeljärn gick sönder nämligen.

Pussochhej!

Frästen, hittade den här artikeln från Aftonbladet. Hände i våran skola i slutet av januari. Jag var i närheten och plötsligt kom en lärande utspringade från ett klassrum med massa blod droppande från hennes näsa... De var en kille i 3an som skallat henne. Man blev ju skrämd..

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha ooopps!

2009-02-12 @ 21:05:55
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0