J'ai la nostalgie de vacances de sport

Hejhej allihop!
Som jag nämnt ganska många gånger tidigare så var de Ellen idag. Vi skrattade mycket. Hehhe. På söndag ska vi ses i Stockholm för att gå ut och äta tillsammans som en sista grej. Ska bli kul tycker jag.
Jag har just tagit en dusch och äter nudlar, blev inte riktigt mätt på chipsen och dippen på Ellen, hihiih.

jag längtar till sportlovet, för då ska jag och mamma åka till Paris! Åh, har jag alltid velat. Har vart i Frankrike en gång förut med då var jag liten och så var jag aldrig inne i Paris.
Då kan jag öva på min franska. Bonjour! Eller inte. Vårt hotel ligger typ 100 meter från där Moulin Rouge spelades in! Mm älskar den filmen (se inlägg lite längre ned om ni vill). Så nu måste jag såklart lägga in en bild från filmen:



Au revoir!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0