Can we bring yesterday back around

Hej. Jag har inte så mycket att skriva nu men de blev ingen Ellen idag :( En av de som har de är magsjuk. Blir kanske nästa söndag.
Just nu äter jag upp de sista av min Ben&Jerry half baked, blev glatt överraskad när jag såg den i frysen haha, trodde den var slut.
Tror inte de händer så mycket idag, känner mig seg. Borde öva på en läxa vi har tills imorgon, att ta med något som betyder för en och berätta om de i tre minuter. Vet inte riktigt vad jag ska ta med, blir nog mp3n (eller iPoden eller vad de är för något) fast jag är inte säker. Känns lite tråkigt, fler kommer säkert göra de. Eller busskortet kanske haha.
Ska nog träna lite sen, min hemma-träning typ. Gör massa övningar jag har hittat i tidningar, en väldig massa utklipp har jag, de är ganska jobbiga brukar bli ganska trött faktiskt. Med de flesta tränar man rumpan och låren, låter bra hehe.

Nu är min glass slut :( Pussochhej!

Dagens låt:


Timo Räisänen- About you now
Haha, Sugerbabes låt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0