Touch of her skin feeling silky smooth color of cafe au lait alright Made the savage beast inside roar until he cried, More-more-more

Hej alla glada! Alla sura också för den delen.
Braa dag idag! :) Vet inte varför riktigt, men har kännt mig på topp hela dagen.

Romme imorgon som jag sa förut. Har packat ner skidbyxor och lite annat jag ska ha med.
Tänkte åka bussen i mina Nytorp-byxor (mjukisbyxor med Nytorp-tryck hehe) men jag spillde just ut halva min mugg te över mig och skrivbordet.. Fick massa över datorn så den blev svart, men som tur var så kom den tillbaka igen. Blev lite rädd där för ett ögonblick... Annars får jag väll åka i mina jeans. Orkar inte sitta på bussen i skidbyxorna, helt in smusslad typ. hööhö?
Någon som ska till Romme eller som redan vart där?


Så här såg de ut i Romme vid fem idag. Bilden här ifrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0