muffan och moppsar

Hej alla glada!
Idag på praoen fick jag åka till ett annat hunddagis som ägs av samma som de förra. De var ett småhundsdagis! Bara små och mellanstora hundar. Såå söta var de!

De var två moppsar, Klasse och Theo ;D, som var så gulliga och en ville sitta i mitt knä hela tiden, och de hårar som fan så mina tights var helt håriga efter.
Hhaaha tur att jag inte hade hudfärgade nylontights, skulle de sätt ut som jag hade skit håriga ben.. Eller snarare päls-ben. ;)
Och har ni någonsin lyssnat på en mopps? De låter som de gurglar helatiden eller nått.. Typ; Chhhällgluppbluppschlääämpll. Ungefär :)

Och här kommer såklart bilder!










Är den inte de sötaste ni sätt? :D




Som jag sa förut så träffade jag mamma på Söder efter praoen. Köpte lite kläder som ni får se senare ikväll!

PUSSÅKRAM

Kommentarer
Postat av: nicolina

jag sågggggg dig på vägen hem ifrån tåget! :)

2009-04-20 @ 20:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0