toffifee sovande barn och djävulska romanser

Hejsan. Mammas vänner är fortfarande här. Vilma, en av deras barn (7 år kanske?), ligger i min säng nu, bredvid mig ungefär, och sover. Hoppas jag inte råkar väcka henne med mitt Toffifee-ätande.. jag tror inte jag är den ända som tycker att nöten bara är ivägen. Den smakar gammalt. Ialla fall i mina Toffifee...
Förut kollade jag på Robinson och sen två filmer som gick på tv. Phone Booth och En Djävulsk Romans. Den sistnämnda älskar jag verkligen av någon anledning. Den är så himla himla bra! :)



Bilder ifrån En Djävulsk Romans.
Nu ska mammas vänner ialla fall gå..
PUSS Å GONATTPÅER!

Kommentarer
Postat av: Frida

på andra bilden är ju hon från mamma mia, christine barinski. höhö wihoo. puss<3

2009-04-19 @ 14:04:39
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0