När jag har tråkigt...

När jag har tråkigt så tycker jag allt är kul. Eller tråkigt, men just nu tycker jag allt är kul.
Så därför kommer ett skämt som jag tyckte var kul nu! Från Egoinas-blogg! ;)

"Cecilia var ute på båtsemester med sina tjejkompisar och de lade till vid en gästhamn i Trosa.
Eftersom det var Cecilias tur att sköta matinköpen gick hon själv till Konsum och handlade, medan de övriga tjejerna ordnade med båten.
I affären plockar hon två liter mjölk, ett tolvpack ägg, tre liter juice, ett salladshuvud, en burk snabbkaffe och ett paket bacon.
När Cecilia står i kön till kassan ställer sig en medlem av torgets A-lag bakom kvinnan.
När hon så småningom lägger upp varorna på bandet i kassan stirrar mannen på dom.
Medan varorna passerar kassörskan säger A-lagaren lugnt:
-Du måste vara singel.
Cecilia blir förvånad över hans ord, samtidigt som hon blir nyfiken på hur han kan veta det - hon är mycket riktigt singel.
Hon tittar på sina varor och undrar vad det är som avslöjar hennes civilstånd. Nyfikenheten tar överhanden och hon säger:
-Du har faktiskt helt rätt. Men hur i all världen kunde du veta det?
A-lagaren svarar:
-Du är skitful."

Hahah :P Jag tyckte ialla fall de var kul! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

den har varit bra, hittat på nåt kul?

2009-04-25 @ 21:34:34
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: matilda

ska nog mest ta det lungt i dag

2009-04-26 @ 14:04:25
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: stina

hahah ärlighet varar längst!!

2009-04-26 @ 15:20:10
URL: http://dinkerstin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0