Södertälje med Mimmi

Idag var jag med Mimmi i Södertälje ;D
Vi fikade på Nancys, jag drack latte och åt kladdkaka :)

Sen provade vi skoor, hahha! :

Mimmi inne på Wedins


Min fina blandning av tjur-tofflor och paljett-pumps :D


Sen skulle vi såklart prova "heta" typ paljett-klänningar på Ninves.
Hahhaa!
Expediten typ skrek åt oss att vi skulle vara försiktiga och att vi
skulle prova dom i varsitt provrum xP
Det lossnade två paljetter från min klänning. :O Shhyy


Jag har också börjat sticka en halsduk! Hahhha.
Svart. Det var det ända garnet vi hade hemma :)
Typ wanna be Friida ahaa

Kommentarer
Postat av: Mimmi

hahahahahahahahaha! :D

2008-10-19 @ 00:03:10
Postat av: Frida

agnes du har alltid varit wannabe mig HAHAHAHAHA och du kan vänta dig så mycket spö i skolan imorgon HÖHÖHÖHÖ!!!!!!

2008-10-21 @ 16:02:26
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0