Gaamla bilder

Har just gjort det sista i hemkunskap läxan.. Det känns bra ;)

Min kusin Molly är också här just nu. Hon är 5 år och pratar.. och pratar.. och pratpratpratpratar!!
Och sen måste jag hålla i saker tills en melodi spelats klart... (Fråga inte, som Frida alltid säger..)


Molly (1-2 år gammal bild)

Hahahha hittade just suuuper gamla bilder från mitt kalas när jag fyllde typ 11! Haahha


Från vänster: Elin, Johanna P, Maja, Frida, Emma, Nicolina (Ninni)


Bak: Från vänster: Jag (USCH), Elin, Nicolina, Emma, Maja
Fram: Från vänster: Kellie, Frida? Tror jag.


Bak: Från vänster; Anna, Elin, jag (BLÄÄ)
Fram: Från vänster: Marika, Wilma

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Haha, megaold :D

2008-10-16 @ 19:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0