Skoljoggen

Idag var det den bästa dagen i mitt liv!
Vi hade skoljoggen i skolan.
Det innebär att vi måste spring spåret i skogen som är 2,5 km. 2 varv, de blir 5 km.
På en halvtimme! :D
WoHo!
INTE
Det är hemskt, om vi inte klarade de skulle vi typ inte få över G i idrott!
Det var bara ungefär fem i klassen som klarade de, inte jag... :( Jag sprang på 47 min, tror jag, det är nästan tjugo minuter mer! Dx
Inte bara de, de ösregnade dessutom!


Frida (Ninni i bakgrunden) på skolgården efter skoljoggen skit blöt och sur..

Aja, nu känns det i alla fall bra. Jag sitter här och dricker varmchoklad ur min gröna Agnes mugg och ska göra svenska läxan.
Bye!

Kommentarer
Postat av: kerstin

ha ha ha säger ja bara nä fy faan!<33

2008-10-01 @ 15:25:05
URL: http://kerstina.blogg.se/
Postat av: Mimmi

haha vi får visst springa skoljoggen men den vi spriner är 7 km :D det var faktiskt rätt kul! aa hejdå

2008-10-01 @ 15:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0