Pussss

Hallojsan!!
Har inte skrivit på ett tag eftersom jag inte har internet hos min pappa ;(
Men detta har i alla fall hänt:
Förra torsdagen slog jag personligt rekord i att vara i skolan i sträck. 12 timmar! Från åtta på morgonen till åtta på kvällen... Jag och några till från min klass stannade kvar efter skolan och bakade bullar, sen hände det lite annat... HahHa.

Idag fyller mamma år ;) Hiihi Grattis!

Idag i skolan på hemkunskapen såg vi Super size me. Hjälp vad mycket skräpmat en amerikan äter.... Blää

Kommentarer
Postat av: kerstin

annar 12 timmar hahhaxd

2008-11-11 @ 18:40:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Haha, 24 timmar var detväl inte? Det måste ha varit jobbigt :>

2008-11-13 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0