Kom och köp kakor!

Uhäää.
Vi säljer kakor i klassen för att samla ihop pengar till klassresa. Alla fick sälja 14 eller 15 (vissa färre) burkar. Man ska helst lämna pengarna i morgon på skolavslutningen. Men jag måst så klart ha så gott som alla mina burkar kvar! Tre stycken har jag lyckats sålt. Två till pappa en till Frida. Jag har 12 j*vla burkar kvar!

Just nu håller mamma på att sätta upp en gardin här inne. I ett tre meter högt rum. Man kan ju bara gissa hur de går. Speciellt när hon sätter den snett hela tiden..
Hm hon lyckades i alla fall till slut.
I morgon är de lov! Måste också sälja kakor som sjutton! Ska tvinga med mig Kerstin.. Hon kan ju inte klippa sej hela eftermiddan.


Pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHHAHAH du kan få jag kan säker fixa fram så du får 20 burkar till om du vill höhö. puss och glömm inte ta med dig burken imorgon:)

2008-12-18 @ 22:29:02
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0