En dag i skolan:

I skolan. Mentorstid som vanligt. Ingen idrott idag, storsamling.
Pannkakor idag!! Smaskens. Om 35 min.

Filmkväll ikväll med Frida, Kerstin och kanske Ninni. Greas ;D 1 och 2. <3

Tänker jag skriva ner lite kanvertationer som försigårs här :P ;
S: Jag tycker min brorsa är lite taskig när han la upp en film på mig på Youtube när jag gör typ as klantiga saker.
J: Hmmm.....
M: Åh, man ba..
A: Kolla du ser helt drogad ut.
W: Hihi.
A: Är du hungrig eller?
M: Lite.
W: Jävligt.
W: Sån där hund hade min mamma förut.
F: Men vad i helvete vad seg den ska va!.
J: Den här videon är så jävla grym. (Lyssnar på Red Hot Chilli Peppers)
J: Åh, den där gitarren har jag sett.
E: Vilken gitarr?
Visar
M: Same shit diferent day.
W: So shake that ass.
J: Är det där Marylin Monroe?
S: Lyssna.
Osvosvosv.

Kommentarer
Postat av: nicolina

Haha, det var ju klockrent när vikarien ba

"Är det nån annan som gör vad man ska som agnes och johan?"

Och du sitter uppe med blogginlägg 8D

Haha!

2008-12-05 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0