13 dagar till jul!

I helgen var jag på Decemberlägret. Ett läger för de som ska konfimerar sig.
Tänkte lägga upp bilder, men min dator och sladden till mobilen är nerpackat inför flytten.
Fick även reda på att Emma är lite annorlunda och har lite annorlunda intressen...
"Åh det finns vanilj te. ÅH det finns GOTT te!!" Hehhe.
Vid frukosten;
"Jag vil bädda!"
Vid lunchen (vi hade inte hunnit bäddat klart);
"Kan vi inte bädda nu?"
Haha. Hon är konstig.
Vi fick även fina smeknamn påkommna av moi.:
Ninni: Pol (med O)
Emma: Bädd-Fia (Fia går också bra)
Elin: Börge
Agnes (jag): Agnes tha man.

Idag är de Ellen igen. Dipp! Mumms.

Kommentarer
Postat av: Frida

hihi jo men jag kommer imorgon. förresten, gick det bra på provet?:)

2008-12-11 @ 16:32:43
URL: http://skarpt.blogg.se/
Postat av: kerstin

bja där tha man! / tha woman

2008-12-11 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0