gaah trååkigt i skoolan

Mentorstiiid. Har inget att göra så de får bli ett inlägg ;)
Hade just idrott, jag och Frida hade uppvärmning, G-VG fick vi. Hm aja har ju ändå bajs i idrott :( betyg asså.
Sen blir de köttgryrta om ni vill veta.
Har då dööö tråkigt så jag skriver lite som sägs här inne, i datarummet ;9 höhö, nu får ni veta hur my class är! :

M: Annars kan jag skicka alla låtar jag har till dig. Eller alla bra.
F: Neaj tror inte de.
M: Nä du funkar inte.
F: Men jag vet inte hör man gör asså.
F: Näääääää va SÖÖÖÖÖT!
N: Nnaaaaaaaaeewwww.
T: Simon!
F: vad ska jag göra nu då?
T: Är ni andra klara också eller?
S: Nej.
T: det är paj på komunens datanät.
S: Va är komunens datanät paj?
F: kan man göra så?
Tysttysttyst
W/M?: GÄÄÄSP
N: vi fiint
J: Är de här du?
W: Neiij!
T: svenska dagblandet kanske?
J: eller hur normalt!
J: Nämen va gullit! Äre bögar?
T: nejmen kolla inte på bögar!
N: Va äcklig tanden var.

Ajaja nu orkar jag inte mer... sååå tråkigt har jag faktiskt inte hihiih verkligen inte..

PUSSÅKRAM FRÅN NYTORPSSSKOOOOLAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0