pussaråkramar

Hejhej!
Igår var jag och en massa härliga tjejer och firade Becken som fyllde 15 för ett tag sen! Vi åt kött och pommes frites och hade mysigt. Sen när jag och Josefin, som gick sist, gick hem asgarvade vi hela. korta, vägen hahah ;) Becken hade somnat så hon märkte typ inte när vi gick och trötta som vi var så var de ju askul hahah.

Idag var jag med Pim i Sthlm. Bilder på vad jag köpte får ni i nästa inlägg!
Vi hade jätte kul och mysigt! Först kollade vi i affärer och så, sen tog vi tunnelbanan till Gamla stan och letade efter ett speciellt glass ställe hihi. Där köpte vi glass i stora lass med chokladstrut mmm.. ;) Härligt med en kall god glass i det härliga vädret. Vi gick ner till vattnet och stog med våra glassar och beundrade de härliga härliga vädret. Sen letade vi oss tillbaka till tunnelbanan i det härliga vädret.

Hur har er dag varit? :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0