grekgrillen och 1408

Hejhej!
Kom hem för typ en timme sen från Josefinfin. Hon och jag och Frida och Mutilda åt på grekgrillen igår , kyckling suvlaki mmm... sen gick vi hem till Josse och kollade på skräckis, 1408. Jag var skit skraj hela filmen och Frida som trodde jag var värsta skreckisfantasten tyckte jag var mesig eller nått haha ;) Bara för att hon inte blev rädd, nått fel på'na höhö <3
Bara för att jag är super lättskrämd.

Sen vågade jag inte gå hem efter för de är ganska långt så jag sov över. Jag och Jossen kollade på Blades of Glory men jag somnade efter typ halva i soffan och sen sov vi till tolv eller ett eller nått och åt banan med oboy och kollade cartoonnetwork hihi.

Myspys!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0