Söndag i Stockholm

Tjolahoppsan!
Stan idag med Frida och Kerstin. Mys mys. Skulle vilja lägga in bilder, men jag har inte sladden till mobilen här, så om inte någon av mina kära vänner (se länkar ovan) har laggt in några så får ni klara er utan.
Här kommer lista på vad jag köpt!: (Länk går till plagget jag köpt)
Jeans-leggins Vero Moda ca 230 kr Svart linne Ginatricot 129 kr Svart tröja Ginatricot 199 kr Tre par trosor Top Shop 89/79 kr st. (3 för 2) Vit spets bh H&M 129 kr Svarta skor med kilklack H&M 298 kr.
Mysigt var de, inte så mycket folk nu heller på söndagen. Fika på Wayne´s coffee, latte och brownie.

Har nu när jag kommit hem provat alla kläder en gång till och tränat att gå i mina nya skor. Jag är inte så van vid att gå med 10 cm klack, kan man säga..
Nu är mina fötter trötta efter att ha gått en hela dagen, känns lite bättre nu när jag sitter här i mina blommiga dun-tofflor.

Mega pussar!


Kommentarer
Postat av: kerstin

kommer du inte ihåg när jag kallade dig de!!

2009-01-18 @ 20:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0