Tralalla

Hellu.
I morse (kväll?) när jag skulle sova efter jag hade skrivit inlägget nedan så lyfte jag sängen på något sätt så tre av benen på sängen åkte ner, för jag hade bara dragit åt muttrarna som de satt fast med med händerna. Så sängen lyftes bara upp av ett ben och an låda som stod under. Fast jag var tvungen att ta bort de sista benet för sängen var helt sne, men den muttern satt åt för hårt för att jag skulle få bort den med händerna, så jag var tvungen att leta efter en skiftnyckel. Sen tog de en väldigt lång tid att skruva bort den utan att se något.
När jag var klar och äntligen fick sova var klockan fyra. Jag började vid tre...
Vissa kan sova gott medans andra får kämpa för sin sömn. Hahhaha.



Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker dock jenny hon är så elegant i den :D

2009-02-07 @ 16:31:20
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHA

2009-02-07 @ 16:47:55
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0