vårvärme och lera

Hejhej! :)
Såå härlig dag idag! Var ute på rasterna i bara tunn kofta. de var ju jätte varmt i solen, ÄNTLIGEN börjar våren komma :)

Efter skolan var jag ute och sprang med Stiina (; De var skit lerigt men ändå ganska mysigt.
Imorgon börjar dans och kompis-veckan i skolan. Hm man typ dansar och sånt.. haha Men de är bra för vi har inga riktiga lektioner tror jag. Och så börjar vi 20 min senare imorgon woho. höhö.
Fast jag är inte säker på vad jag ska ha på mig.. Mina mjukisbyxor blev förvånande leriga efter springturen förut.. Får nog ta jeansshorts och leggins. Eller strumpebyxor, har inga leggins höhö

Gammal bild på Stinii och Frida (: Tihi

Ikväll är de Desperaat. :)

PUSSOCHHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0