valborg

Hejhej!
Igår var de valborg. Jag träffade Stini och Amanda, Malin och Johanna, vi åt först nån pastaräkorgrej hos Johanna och sen gick vi till brasan.
Efter så gick vi hem till Malin med killar från Rönningeskolfolkets klass, sju kanske de var, som vi träffade vid brasan.
Och där Malins brorsa och hans kompisar försökte övertala oss att kröka med dem på deras förfest.
Fast efter ett tag gick de och de flesta av killarna. Då tittade vi på tv och pratade. Tydligen är de någon i vår klass som har stulit saker för 20 000..  lite överdrivet kanske de var men jag undrar vem de är..?
Sen vid två tiden letade jag och Stini oss ut ut "andra sidan Rönninge" och gick hem. Iiiiskallt var de! Jag som bara hade jeansleggins, linne, munkjacka och ballerinaskor på mig "/
Kul var di ialla fall! ;)


jag och Stini :)

Nä nu ska jag äta!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0