det där med läxor uppsatser plugg & prov

Just nu skriver jag läxor och uppsatrer och pluggat till prov förfullt.
Ändå har jag så sjukt svårt att koncentrera mig. Jag kan inte lyssna på musik för Spotify måste uppdateras och jag vågar inte göra nånting för om nått skulle hända med mammas dator så skulle jag vara död. Och de vore ju synd eftersom jag fyller år på måndag.
Juste glöm inte att gratta mig!

Och så har jag ju just tagit sönder min egen dator... buhu. Den är helt paj och går inte att laga! Jag hade skiit mycke grejer på den som nu bara är poff borta. Mer än 2000 bilder liksom! Och massa skolgrejer som jag nu inte kan lämna in!
Då skulle de ju vara perfect om jag tog sönder mammas dator nu också liksom hahha..

Nä nu måste jag verkligen koncentrera mig och plugga skriva och sånt.
PUSSÅHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0