With the taste of your lips I'm on a ride

Hejhej!
Funderar just nu på hur jag ska inreda mitt rum.. De ska vara ganska ljust och sött hihi :)
Tror jag vill ha en väggtext på en vägg, men jag har ingen aning om vad de ska stå... Nån som har ett förslag? (:
I skolan var de som vanligt. Matte, franska, hemkunskap och engelska. På hemkunskapen gjorde vi en broccoli blomkål och bacon gratäng som jag tycker blev rätt god.
I morgon blir de tandläkaren :S Blääää tandställningsspänning. Hoppas de inte kommer göra så ont efter som de gör ibland. Får man äta soppa i typ en vecka och de är inge kul.

Yael Naim - Toxic

Kommentarer
Postat av: Mimmi

NEJ JAG SKA INTE GÖRA NÅT PÅ LÖRDAG tror jag. TRÄÄÄFFFAASSSSSSS!!!!!?? :D

2009-03-11 @ 17:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0