Dona de casa desesperada

Hejsan!
Pluggar SO, prov på torsdag. Franska revolutionen tråk Napoleon. Behöver läsa NO också. Förstår typ inget ): Komponentbajs och dioder. Prov nästa vecka tror jag.
Imorgon blir de nog lugn dag i skolan. Först ska vi till ungdomsmottagningen, nån kanske ska berätta lite och så antar jag? Sen på elevens val lektionen ska vi se en film, Marie Antoinett (med de revolutionen grejen jag sa ovan). De blir nog braa.
Idag börja Desperate! Wuhu :) Har längtat, så jag vet var jag ska befinna mig kl nio ikväll!

Någon annan som ska se de?


PUSS

Kommentarer
Postat av: lia

vad länge sen det var man hade "so" och "no". låter hyfsat tråkigt. hoppas det går bra :)

var btw gärna med o hjälp mig med ett frisyrval på bloggen :)

2009-03-04 @ 14:42:22
URL: http://attraherad.blogg.se/
Postat av: Mimmi

jag hann inte se :(

2009-03-07 @ 19:20:28
URL: http://mimmiostling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0