kusin14

Hejsan!
Kom hem från kusinen för ett tag sen. Hon fyllde ju 14 som jag nämnde förut ;) Först på dagen var släkten där och sen på kvällen när alla åkt hem stannade jag och mamma kvar och åt, lite märkligt var de när min mosters man var sådär halvfull och sluddrade saker om luddiga åsnor. Sen kollade vi på melodi festivalen och sen en film. Fast de var ingen film utan en mini serie men de visst vi inte så vi blev jätte paffa när de helt plötsligt slutade ;o fast man inte fick veta vad som hänt eller nått..
HeeejDÅ! Nattinatti

Gammal gammal bild på Tova! Haha jag var blond(:

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Godnatt!

Kram :)

2009-03-08 @ 02:25:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0