I always be your first love you always be my first love

Som jag skrev tidigare så är de tandläkaren som gäller idag. Ska ta tåger om en ungefär en timme. De är ganska jobbigt att jag går i Stockholm istället för Södertälje, eftersom de är närmare. Också jobbigt att jag måste möta pappa på centralen, skulle bli lättare om jag kunde gå dit själv, men de kan jag inte för jag hittar inte dit själv, de är en j*vligt svår väg att memorera i huvudet, speciellt när man har så bra lokalsinne som jag.
Äter just nu min cornflakes lunch, borde äta något mer eftersom jag antagligen kommer få ont i mina tänder och inte kommer ha så stor matlust...

Här är ialla fall dagens låt!:


Laura Marling- New Romantic. Tycker den är über fin! Jag hittade den just. Älska Youtube. Tihihihi.

Fler låtar av henne! :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0