Krabb-väckarklocka...

De är inte varje dag man vaknar med en krabba uppstucken i ansiktet. Jag kan säga er, de är inte trevligt. Min mamma tyckte tydligen att den såg såå rolig ut... Hon ska dö. Inte bara för krabban, utan för att hon väckte mej (okej, krabban var värst). Gick och la mej vid tre igår, vaknade sen av att de regnade på mitt fönster. Tänk er, jag brukar ha svårt för att vakna! Sen ett tag efter jag lyckats somna om kom den j*vla krabban, sen när jag lyckats somna om ännu en gång satte mamma på högsta volymen på radion utanför mitt rum, så efter att ha spenderat ungefär en halvtimme och försökt somna om samtidigt som man hör ett radiopogram om damsugare lika högt som om de faktiskt stod i mitt rum, så gav jag upp och gick för att äta min cornflakes-frukost.

Blir att sova hos kusinen i natt. Mamma ska ha nån dum middag här hemma. Ska åka kl tre, måste ta en dusch innan. Jag får antagligen inga krabbor uppstuckna i ansiktet ialla fall...


Gammal bild på kusinen, Tova, på julafton 2007


Pussarpåer

Kommentarer
Postat av: frida

haha jag vaknade också av regnet och några jävla sladdar som hänge utanför mitt fönster och slog på rutan!! haha vart kom krabban ifrån??

2009-01-24 @ 18:20:56
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0