Kent- Sverige. Lyssna!

Hejsan svejsan!
Har just övat på franska glosorna, så nu kan jag säga saker som reklam (la pub), ingen (personne), och ikväll (ce soir) mm. Hoppas jag kan alla nu ;)
Har märkt att jag tjatar välldigt mycket om hur många som är sjuka i klassen, vilket jag ska sluta med nu. Om de inte är super många, vilket det igentligen är. Måste bara säga att de kom tillbaka tre personer idag (bl a Kerstin) men en blev också sjuk, så man kan säga att de kom tillbaka två... Så.
Annars hände de inte så mycket idag. Dagen gick snabbt, skrattade mycket idag. Haha..
I morgon är de fredag, vilket ingen antagligen undgått, men de är värt att påminnas och understrykas tycker jag. :)
Nu ska jag ta mej en dusch!

PusspuSs

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Fin blogg :)

2009-01-15 @ 19:55:40
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: kerstin

hahaa kunde inte fredagen fått fetstil också?! <33

2009-01-16 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0