Inte så graciös kanske

Hejhej!
Idag var de nästan fler sjuka tror jag. Fler än 10! Vi var typ 14-16 friska och krya.
Vi åkte skridskor i Salem ishall, där tydligen deltagarna i Stjärnor på is övade. Jag skulle lägga ut bilder om jag visste var sladden till min mobil är.. men de gör jag inte, så ni får nöja er med att fatisera om de på egen hand.
Fast ni kan hoppa över att ha med mej i fantasin. Jag tror de skulle förstöra er lungna tillvaro om ni skulle börja tänka på mej gående ut på isen, flaxande med armarna i en enorm jacka... Jag kan verkligen inte åka skridskor. Inte utan att hålla i mej i något ialla fall. Usch!

Kommentarer
Postat av: Frida

men åhhhhhh jag vill också åka skridskor! typiskt att jag är sjuk när allt roligt händer:/

2009-01-13 @ 20:23:03
URL: http://skarpt.blogg.se/
Postat av: Karin svarar

Jaa, det kanske är en fördel ;) Fast väskan är nog snygg med andra saker i också!

2009-01-14 @ 17:22:22
URL: http://jointhenation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0