Te time

Salut tout le monde!
Har just gjort mej en kopp te. Indian Spice. Låter som de ska smaka massa konstiga kryddor, men de smakar faktiskt

frukt. Super gott! På den lilla lappen står de att de ska smaka frukt och kardemumma, de går väll an. Hahah. Men mest frukt tycker jag! (:
Jag tittar också halft på Chuck på 6an. Har inte sett så många avsnitt men de verkar ganska bra. Fast jag började just kolla så jag hänger inte direkt med vad som händer.
Innan så kollade jag lite på Storm med pappa, med jag blev bara kall så jag gick och gjorde mitt te och gick upp till mitt varma rum, nästan de ända rummet i huset som är varmt!


Kommentarer
Postat av: ivaladiva

ja! de e ju snygga när de e enkla svarta! ^^

2009-02-02 @ 21:42:53
URL: http://ewak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0