Sportlovs-disco/party/fest/kalas

Klassen ordnade Sportlovs-disco ikväll. Igår kväll kanske. Först var de för de små sen för de äldre. Fast de kom typ inga äldre men vi hade kul ändåå. Hoppade runt och dansade nästan tre timmar i sträck. Blev helt varm och trött. Och pigg fick sån energi och ville bara hoppa mera.
Och här kommer bilder! De var när de var de äldres tid. Bara vi alltså!:

Kerstin, Frida och jaag

Johanna

Rebecka och Josse och kvastein

Kerrstiin och massa i bakgrunden som jag inte tänker skriva uuup

Frida, Kerstin och Johännna i köket

Hoppelihoppande ni får leta ööver om ni vill veta vilka de är

Annan Frida och Maja dricker något sen Wilma

Dansandes!

Dancing in the moonlight


Ring dans lalalalallla



Känner mig just nu sjukt hungrig och sjukt trött. Åtta ska jag upp i morgon. Paris! Wowhow!
Ska äta lite sallad sen ska jag soova :)

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Frida

oh vad snygg jag är hehehe. aja hade iallafall så jävla kul! jag snor några bilder av dig agneeeta muff <3

2009-02-21 @ 13:34:23
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0