Och jag ser dig på terminalen som en hägring en Prada-klon

Idag skola som vanligt. Jag och Frida övade på vår uppvärming som alla i klassen måste göra på idrotten. Fast vi började i stället sjunga massa Abba låtar (från Mamma Mia, inte av Abba) och så började vi skratta mega mycket, roligare tycker jag!
Gjorde just Oboy med skummad mjölk. Men när Oboyen var i mikron började den koka och rinna överallt. Så när jag hällde på skummade mjölken så smälte den direkt... Och så brände jag mig på tungan, så nu är jag sur.
Ellen ikväll, sista gången. Hoppas många kommer, hehe. Frästen, Ellen är en grej några tjejer i min klass går på, frivilligt, inte för att vi typ är vandalister eller så.. Och så får vi fika!


P u s s a r p å e r



Kom ihåg: Buss går 17.53, måste gå halv.

Kommentarer
Postat av: Frida

vi kommer ha bästa uppvärmningen i hela sverige wohooo! hehe bara med abba(merylstreep) låtar höhö puss

2009-02-04 @ 22:18:56
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0