Hår

Har tänkt på att mitt hår ändrar nyans hela tiden ;o Jag har tonat det med Djup kastanjebrun, då blev de mörkt brunt, sen har de skiftat mellan att vara mörkt rödbrunt, ljust orange, nougatbrun, knallrött, knallorange och massa mer... Just nu är de rödbrunt, ganska mörkt. Här är lite bilder från de olika nyanserna, hiihi:


Gammal bild på mig med orginal hår, blondt. Långt var de också hehe.


Ett tag sen, november kanske, förra året. Ganska nougatigt. Rödnougat typ..


Och nu får ni inte se mitt ansikte mer! haha. Tror de här var när de hade gått ut efter ett tag när jag tonade de första gången.


Lite rödaktigare..


Första gången jag färgade. Man ser inte så bra, men de är ganka gråaktigt..


Nu höhö. Ser nästan lite mörkare ut.. Rödbrunt.



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0