Studiedag

Ingen skola idag. Studiedag som jag sagt tidigare. Känner att jag egentligen inte har någonting att skriva. Har nästan inte gjort något idag, bara tagit det lungt. Min playlist på mp3 har försvunnit så den senaste timmen har jag lagt in massor av mina låtar in i playlisten igen


Igår kväll (eller idag morse om man så vill): Kollade på Holiday på 3an, sen efter de såg jag att de var en skräckfilm på en kanal så jag bestämde mej för att kolla den vilket värkligen var en bra ide kl 00 när de är kolsvart i hela huset och pappa sover. The Reaping hette den. Sen när jag sätt den var jag såklart för rädd för att gå upp och gå och lägga mej, så jag började kolla på massa barnpogramCartoon Network för att lugna mej...

P
U
S
S

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Exakt! Och de ska föra fram att träning ska vara roligt (lek är ju för sjutton träning!) och man ska äta tills man blir mätt. Barn växer fortfarande och ska inte äta mindre även om de är tjocka (okej, äter de jääääättemycket, som inte är normalt ska de ju gå ner till en normal portion), de ska ju röra på sig mer! Föräldrarna kan ju engagera sig lite också, ut och lek i snön, snöbollskrig är jättebra motion liksom.

2009-02-02 @ 17:46:10
URL: http://patricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0