But that's ok I ain't gonna fall I gotta get up and roll thats the way you want it

Hejsanhejsan !
Idag har jag roat mig med att klippa ett par shorts av mina gamla Cheap Monday-jeans. De blev okej, fast ser lite konstiga ut bak för fickorna är så stoora. Funderar om jag ska ha de lite längre så att man kan vika upp dem (så de blir korta) eller om jag ska klippa av dem så korta jag vill att de ska vara... Vad tycker ni, uppvikt eller avklippt?
Skulle lägga ut en bild, men sladden till kameran är hos mamma..

Mer har de inte direkt hänt idag. Haha roligt.. Kanske är/var idag alla kommit hem från fjällen? Hej på er alla i så fall (;

Igår kväll kollade jag på Oscars-galan som snälla pappa spelade in när jag var i France. Mm gillar att kolla på sånna galor :) Både amerikanska och svenska. Sen såg jag än skit märklig film.. De var en kille, dr Hfuhruhurrs (Steve Martin) som pratade med en levande hjärna som inte hade någon kropp och så blev han förälskad i hjärnan och så blev hans fru svartsjuk och skulle döda honom. Men han skulle hitta en kropp till hjärnan som den skulle leva i för hjärnan höll på att dö.. Sen kom hissmördaren och dödade frun så fick hjärnan bo i henne och sen blev hon fet.

HareskojPUSSPUSS


Kommentarer
Postat av: Frida

åhh agnes jag bara måååååste få låna oscarsgalaninspelningen! jag skulle också spelat in den, vi förinställde videon och allting men så funkade det såklart inte:/ vad bra den där filmen lät hörru:)

2009-03-01 @ 19:39:19
URL: http://skarpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0