prao på hunddagis

Hejhej!
Förlåt att jag inte har skrivit, har varit suuuper trött när jag har kommit hem från paraoen. Första dagen, i tisdags, var jag jäätte nära att somna på tåget.


Nu ska jag berätta hur de varit och vad jag gjort! ;)
Det är alltså ett hunddagis jag praoar på, i Sthlm. Första dagen höll jag på att inte hitta dit.. Hade aldrig vart där, visste bara att jag skulle över en bro, men visste inte vilken höhö. Så jag bara gick år ett håll. Mot Åhlens city hållet, även fast jag visste att de var helt fel, som en vana typ haha (;

Fast jag hittade ialla fall dit tillslut. Och de finns sååå många söta hundar. Drygt 40 kanske? Allt från pytte små chihuauor till stora vinthundar med jätte lång nos :) Och pudlar och labradorer och cocker spanier och golder retrivers och massa massa fler. (; Bara de jag kan namnet på.. hehe

De är jag och fyra till, tror jag, som praoar där. Vi får mäst städa, men de är ändå kul för hundarna är ju där! Och gå ut och gå med dem. Fick hålla fem stycken idag. Hihi Och de var en pudel, Love, som drog skiit hårt att jag blev helt röd om händerna.. "/ höhö.

Aja kul är de ialla fall :) Fast alla mina pengar går nätan åt på lunch.. Har ätit ute i två dagar och de har redan kostat ca160 kr.. Plus en pastasallad för 50..
Tänkte ta bilder nån dag och visa ;) Fast jag har ju mer än en vecka kvar. Så får se när de blir! :)


Hoppas ni också haft det bra!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0