stini och kuvertväska med kedja

Hej allihopa!
Igår träffade jag Stina på kvällen. Vi gick runt lite och så hihi :) Hade kul ;D Pussar på dig!<3

Idag vet jag inte vad som händer. Ska se om jag hittar en kedja. Tänkte sätta fast den på en kuvertväska jag fick ur en ELLEtiding, käns som jag kommer använda den mer då eftersom jag inte vet riktigt när jag kommer få användning av en kuvertväska.. 
Med ELLEtidningen kunde man få tre olika väskor, en guldig -som jag inte har sätt någon men den ser inte så fin ut på bilden- , en ormskinns-mönstrad -som jag har sätt en och jag tycker inte den var så fin.. man såg knappt att den var ormskinns-mönstrad tycker jag- och sen en svart -som jag har, tycker den är fin bara at den stinker jätte mycke gummi.. försökte spraya ner den med en parfym med de hjälpte inte :P men lukten försvinner nog snart hoppas jag (: - .


Kommentarer
Postat av: stin

ja detvar den tidningen som jag försökte köpa men ICKE!! hihi bilderna kommer om ett tag ;P <3

2009-04-25 @ 17:43:18
URL: http://dinkerstin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0