lördag till måndag

Hej allihop!
Här får ni min helg;
lördagen åkte jag till Mimmi och sov över där. Vi gjorde massa hahaa.. Aja lite olika.

Sen på söndagen fyllde mormor år som jag sa innan. Så nästan hela släkten på mammas sida var där. Jag och Tova (kusin) kollade på massa filmer från när vi var små. haha jag skrek ju näsan bara hel tiden verkar de som.. :P Sen kom alla andra och tittade de också.

Idag
var man ju ledig så jag har inte gjort så mycke.. Var ute och gick förut. Annars var de inte så mycke.

Imorgon
börjar paoen! I två veckar ska jag vara på ett hunddagis i Sthlm, kungsholmen. Ska bli kul :) haha hoppas de inte är några äckliga hundar där.. (;

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0